bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior+ w Dynowie

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dynowie

 OGŁOSZENIE o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze –
KIEROWNIK Klubu Senior+ w Dynowie

Dynów, 08.12.2023 r.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dynowie ogłasza nabór na stanowisko kierownika Klubu Senior+ w Dynowie, utworzonego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” 2021-2025.

Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dynowie
ul. Rynek 2
36-065 Dynów
tel. 16 65 21 286

1. Wymagania niezbędne
1. obywatelstwo polskie
2. wykształcenie wyższe
3. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej
4. posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
5. znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
9. nieposzlakowana opinia


2. Wymagania dodatkowe
1. osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora
2. znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi
3. znajomość przepisów:
• Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.)
• Programu wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025
4. predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres
5. obsługa komputera oraz urządzeń biurowych


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior +
2. realizacja programu działalności Klubu Senior +
3. ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu
4. prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie Senior+
5. opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją
6. odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Senior +
7. dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu
8. prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia
9. dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów
10. dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie
11. diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów
12. koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów
13. kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów
14. organizowanie form wsparcia dla Seniorów
15. zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu
16. organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc
17. organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów
18. prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów
19. dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć
20. sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+
21. nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu
22. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach
23. sporządzanie oferty na realizacje zadania w ramach programu wieloletniego „SENIOR+” na lata 2021-2025 – zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+
24. reprezentowanie Klubu Senior + na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu


4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Miejsce wykonywania pracy: Klub Senior +, ul. Ożoga 9, 36-065 Dynów
2. Praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa w Klubie Senior+, współpraca z kierownikiem oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dynowie.
3. Umowa terminowa - na czas określony do 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
4. Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2024/ luty 2024 r.
5. Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony na 1/2 etatu.


5. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV.
2. List motywacyjny.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopię świadectw pracy (jeśli takie posiada).
5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
9. Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku.
11. Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Podpisana klauzula informacyjna w przedmiocie przetwarzania danych osobowych.
13. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.


6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dynowie (pok. nr 5a), w zamkniętych kopertach 20 grudnia 2023 roku do godziny 10.00 lub przesłać na adres jednostki (decyduje data wpływu do siedziby jednostki). Koperty powinny być opatrzone imieniem, nazwiskiem, adresem nadawcy oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior +”
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dynowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.


8. Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie jednostki w pokoju nr 5 lub telefonicznie – pod numerem: 16 65 21 286


Nabór będzie odbywał się w dwóch etapach:
Pierwszy etap: Komisja rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym. Po dokonaniu analizy formalnej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sporządzeniu listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu nastąpi telefoniczne powiadomienie kandydatów o zakwalifikowaniu się do II Etapu Konkursu. Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną o tym fakcie poinformowani w formie pisemnej.
Drugi etap: Z kandydatami spełniających wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie jej przeprowadzenia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Komisja rekrutacyjna wyłoni kandydata, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Dynów.
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do:
- odwołania konkursu bez podania przyczyny,
- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Dokumenty do pobrania:
- oświadczenie do celów rekrutacji
- klauzula informacyjna
- kwestionariusz osobowy

Opublikował: Dariusz Śnieżek
Publikacja dnia: 11.12.2023
Dokument oglądany razy: 53